Panaszkezelés módja

Panaszkezelés módja

Segíts, hogy segíthessek! Oszd meg velem véleményedet!

Köszönöm, hogy bizalmat szavaztál nekem. Nagy dolog ez a mai világban!
Gratulálok, hogy itt vagy és időt és figyelmet szánsz ennek az oldalnak.

Miben segíthetsz nekem?

Ha megtisztelsz észrevételeiddel, értékes ötleteidet igyekszek megvalósítani, azok nyomán új fejlesztéseket indítani. Célom, hogy folyamatosan tökéletesítsem szolgáltatásaimat, termékpalettámat, azok minőségét és természetesen kijavítsam az esetleges hibákat.
Kérlek oszd meg velem:

  • véleményedet a szolgáltatásaimról, termékeimről
  • javaslataidat, milyen módon tudnék javítani a kiszolgálás színvonalán,
  • kezdeményezéseidet az általad igényelt, de kínálatunkból még hiányzó szolgáltatásokról, termékekről,
  • az esetleges negatív tapasztalataidat.

Hol teheted meg észrevételeidet?

Többféle módon is eljuttathatod észrevételeidet hozzám. Válaszd a számodra legmegfelelőbbet!

Munkanapokon 9-16 óráig a 06 20 584 15 22 telefonszámon.

Ezen a számon közvetlenül én magam fogadom a hívásodat.

Levélben az Asterglass Design Művészeti, Oktatási, Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. (röviden: Asterglass Design Bt.)
2051 Biatorbágy Baross Gábor u. 28. postacímen.

E-mailben

az [email protected],
az [email protected]  e-mail címen.

Ha a kapott álasszal nem vagy elégedett, panaszoddal ide fordulhatsz:

A Pénzügyi Békéltető Testület:
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-1-4899-100;
E-mail cím: [email protected].

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, melyen keresztül biztosítja az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező szolgáltatóra, így az Asterglass Design Bt.-re is, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

A felhasználói útmutató elérhető az online vitarendezési platform honlapján: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide